Äntligen, där kom den!

En dag som gått bra i veckan, jag har väntat på dig!
Som sagt har jag inte haft den bästa veckan, det har gått väldigt trögt med skola och träning :/

I måndags var jag iofs ledig, vilket var skönt men ganska tråkigt o.O
Tisdagens träning var bara blöh, helt ärligt! Det var tungt, för mycket håll och jag var inte taggad för fem öre! Trots det tog jag mig igenom ett afropass och ett gladiator :)

Flikar in att utan toppen instruktörerna på Norrtälje Träningscenter hade jag gått under halva passet, så tack så mycket! :)

Onsdagen var sådär när det gäller skolan, började tröttna på allt och ja.. Det gick helt enkelt inte!
Tur att kvällen förgylldes med ett spinningpass!

Vilken kick! Helt underbart! Superduktiga spinnare var med på kvällspasset som jag hoppade in för att leda, vilken tokenergi! TACK FÖR DET ALLIHOPA!

Under torsdagen smällde det, jag var nere i botten redan när jag vaknade.. Jag gick till bussen.. Bara det gjorde dagen lite värre, alla småting som skedde lades på varandra och sakta men säkert kokade det! Men alla dagar är inte bra (: Man får vara ledsen, arg, sur, irriterade eller bara nere. Det är okej, bara det inte går ut över andra.. Vilket det kanske gjorde lite :/ Det var iaf inte meningen och jag hade faktiskt skäl för att det blev som det blev! Men så är det!

Tack vare en filur vid namn Emelie, även kallad Mumrick, så blev min fredag outstanding! Jag kan nog inte fnittra och skratta och rååååbröla så mycket som jag gör med henne, vi hörs långa vägar :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0