Det är som det är och det blir som det blir. Ren fakta.

Helt otroligt att det är folk som är inne och kollar här tycker jag (: Men det är mycket trevligt : D Wiieho!

Idag är det avslutning för många skolar, såklart inte för de lilla Teknikgymnasiet!
Vi har avslutning i morgon ..

SL svek mig igår kväll, det har hänt förut.
Buss 637 skulle gå från Svanberga norra 18.08 igår.. Men icke! Jag stod vid min lilla busshållplats 18.00 och väntade.. Klockan 18.26, när tårna domnat bort och det var frost lite här och var, så ringde jag hem för att få SL:s nummer.


Ringer SL:
(massa alternativ)
- du ligger nu på plats 2 i kön
en minut senare
- du ligger nu på plats 2 i kön etc.
åtta minuter och tjugotre sekunder senare
- "Hej och välkommen till SL:s kundtjänst, vad kan jag stå till tjänst med?"
- Hej, jag heter Elin och..
- "Hej och välkommen till SL:s kundtjänst, vad kan jag stå till tjänst med?"
- JO, HALLÅ, JAG HETER ELIN OCH..
- "Hej och välkommen till SL:s kundtjänst. Jag hör inte dig just nu, var vänligen återkom senare."
-NEEJ VÄNTA, DU KAN INTE LÄGGA PÅ! JAG FRYSER!!
Samtalet avslutas.


Tack SL, Tack Sony Ericsson.

Tuur att jag tog modet till mig och gick till Jan-Emanuelsgården för att låna en telefon och så var dom så snälla att jag fick åka med in till Norrtälje för att leda spinning :)

Som sagt, det är inte lätt när det är svårt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0