Detta har hänt nu i veckan!

I måndags hade vi "lilla"-julafton nummer två hos farmor tillsammans med Patrik och faster Tyra <'3
På kvällen ledde jag spinning, superhärligt som vanligt!:)

På tisdagen gick jag upp tidigt, jag åkte till gymmet och stod 40 minuter på orbitreaken och sen gick jag till sjukhuset för att prata med en dietist, har vairt där en gång tidigare.. Helt okej :) En gång kvar i mars och sen ska jag inte gå där nå mer.. Man måste ju testa allt innan man är 18 och allt börjar kosta!
Sen åkte jag till mormor och vi bakade ett smarrigt bröd (kommer komma in på recept på "matbloggen - http://eulienfoerz.blogg.se/matdagbok) och så virkade vi!
På kvällen körde jag gladiator, heeeeeelt sjukt var det!!!!! Ja, träning är underbart.

I onsdags ledde jag morgonspinning, vi körde till och bytte ut till lite gamla låtar och snart kommer ju nya passet!! Det är release convent den 15 januari på Norrtälje Träningscenter! Efter spinningen var jag fruktansvärt hurtig för jag drog mig in 20 minuter på gymmet och sen blev det en lång frulle innan jag gick och la mig på en resa till gran Canaria i 16 minuter (fusksolning är bra för kroppen?), helt underbart! Precis som stjärtvärme för hela kroppen.
Sen blev det en tripp till Stockholm med kusinen :) Vi skulle storshoppa på rean, jag kom hem med ett par trosor för 30 :-, JAJA! Jag hade iaf en super rolig dag <3

Idag är det torsdag, jag har inte gjort någonting :) Förutom middag! Recept finns på "matbloggen" (http://eulienfoerz.blogg.se/matdagbok), det är en kyckling med röd curry :) På middag hade famlijen sällskap av våra kära förra grannar, Kjell och Gunilla. David var också här och käkade, en kompis till Adam, som är som en i familjen :)

Mormors älskling Micke var med och virkade :) <3 



Min pangstarka middag:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0