Klarade mig nästintill igenom veckan!

Det börjar snart bli dags att knyta sig, natta kudden, sussa eller bara däcka i sängen!.. Det har helt ärligt varit en ganska jobbig vecka :/ Mycket stress, förlite träning och kanske något dåligt självförtroende..

Jag känner mig frisk nu, körde spinningpasset i onsdags - blev lite hosta! Men på igen i morgon och hoppas på att det går bättre :) Hoppas det blir lugnt i skolan, känner mig stressad över fysikinlämningen som ska in till Hermods nästa vecka.. Kommer aldrig hinna! Tips till alla som funderar på att läsa distans kurser... GÖR DET INTE! Det kräver grymt mycket av dig, jag trodde att jag skulle klara det galant.. But ohboy I was wrong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0