Ris och Ros, Hissa och Dissa, Peace and War, Beröm och Skäll..

Nu har jag varit dålig på att skriva igen så jag tänkte sammanfatta lite :)
Vill man höra det som är bra först? Eller.. ? Äh! Nu får det bli så.

Ros - Hissa - Peace - Beröm
Onsdagen är perfekt att börja med inom denna "ros"-kategori och även beröm! Avslutningen i skolan var super! Våran underbara Elevrådsordförande (?) Emma hade fixat ihop så vi kunde ha Pepparkakshus-tävling där vinnarlaget fick varsin biobiljett, "rumpa-mot-rumpa/hand-mot-kind" lekar då 1:orna tävlade mot 2:orna och 3:orna där det efter en hård kamp blev oavgjort!

Dan' före dopparedan' var jag och bror ute och yrde i lilla Norrtälje för att få tag på de sista klapparna!

Den väntade dopparedan' kom sedan efter många om och men. Jag hoppade upp ur sängen halv 9 för att fixa mig och komma igång i huvud och kropp, tomtespinningen närmade sig! När klockan slagit 10.00 satt jag på cykeln med min tomteluva och många, väldigt många härliga människor framför mig som taggade till på ett spinningpass! Vi fick även en extra grymt härlig låt av Anna-Lena, superb! Detta görs för att man ska kunna äta julbord.



Innan Kalle anka åkte jag och pappa in till Norrtälje för att hämta farmor och tända ett ljus för farfar :) <'3



Ris - Dissa - War - Skäll
Efter att ha legat i sängen/soffan hela dagen för att ingen i familjen hade ork att hitta på någonting dagen efter julafton så fick jag mail från Hermods (där jag pluggar Fysik A). Jag har lagt ner hur många timmar som helst på detta uppdrag som innehöll 8 st uppgifter som jag löste och skickade in. Det blev 7 st datorskrivna A4 samt 5 st datorskrivna A4 på en laborationsrapport på EN labb som innehöll 6-8 st små labbar. Jag fick iallafall tillbaka mitt reslutat vilket var G. ETT G?! Finns inte en chans att jag ska vara nöjd över ett G efter så många timmar och så mycket stress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0