Rubriksfnatt?

Idag är det måndag, jag har ingenting att skriva :p
Det är inte så roligt att ha en blogg, har aboslut ingenting att skriva om :) ..

Har iaf varit ledig idag, det blev en riktigt slapp dag! Gick upp vid 12, tittar på film - Bandslam, kollat igenom det nya RPM passet två gånger och läst lite ur Flugornas Herre.. En skön dag helt enkelt :) Jag har även rensat ur bland mina kläder, vilket var behövligt! Så nu längtar jag efter rean så jag kan shoppa loss :D
Elin in mysaction!
Smink är överreklamerat ibland!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var ju bra då att du fick sova och vara hemma, för en annan satt ju i skolan :@

2010-12-08 @ 21:12:09
URL: http://ehmmas.blogg.se/
Postat av: Liza J

Du är så fiiiiiiin gumman! <3

2010-12-16 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0