Vilken bra dag, helt otroligt : D Taggad för morgondagen!

Oboy viilken dag!
Träffade mina söta kusin på stan (: , träffa också Josefin!! Heeeelt otroligt! Grymt längesen ja träffa den bruden <'3 Blev en timme på bibblan med massa snack, behöver mer tid för sånt <'3

Träffa min förra granne en sväng på Träningscenter också (: Nu måste jag fixa kort och skicka på mig och lillebror :D Det kommer!! Lovar!!

Skulle köpa lite julklappar, visst blev det några :) Inte mycket, glömde inte bort mig själv heller! Jag fick lite trosor, tackar! God Jul!

Efter ett supertufft Gladiatorpass ska jag se den svenska serien (del 2/3) på 4:an nu klockan 21.00, sen blire en dusch för att dyka ner i sängen :) <'3

Avslutning i skolan!! SJUUUUKT SKÖNT!:D

Leder även spinningen i morgon kväll kl 18.00 på Norrtälje Träningscenter. Det kanske är någonting som passar dig? TESTA! :D



Ja lillebror.. Vad önskar du dig i julklapp?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0