A diffrent city every night

Veckorna går segt och samtidigt fort nu innan sommarlovet äntligen börjar! Jag har inte hunnit träna så mycket :/ Men jag har lett några pass så jag har inte varit en latmask hela tiden :) I torsdags var jag och en arbetskamrat;) till grönan för att se Scotts spela, huur kul som helst! Dansa och sjöng natten lång! Tack stumpan för jag fick följa med! Kom sen hem till NT och drog i oss en macka och sen slockna jag (a) Fick ont i mitt knä efter allt studsande med det var totally värt de :)

Har fått reda på mina betyg nu, eller några av dom och jag är riktigt nöjd! Men det ska bli oerhört skönt att få vila nu en hel sommar och slippa plugga.. Till höster börjar jag läsa till ingenjör, får se vart jag kommer med de!

Idag har det varit Custom Bike Show, såklart, sen en lite fuling med hemköpt kebabrulle! Som vanligt.. De första tuggorna var muuums, resten va bara må illa x'D Tänk att man aldrig lär sig!

Hade velat länka låten Billionaire från youtube, men ljudet var hur dåligt som helst! Så här kommer en spotify länk för den som vill:)

Billionaire - Travie McCoy feat. Bruno Mars



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0