Hairspray

Idag har jag klippt mig, blev inte mycket.. Som tur var! Jag har varit en sväng på Ö&B - köpt en anslagstavla, var inne på Rusta för att köpa batterier till vågen men.. Tydligen var det bara vågen som inte fungera :s Måste köpa ny!

Imorgon ska jag och Charlotte spinna, känner att jag har varit lat de två senaste veckorna..

Btw, jag ska försöka att inte ha en bulle på huvudet på hela sommarlovet för att det sliter så jäkla mycket på mitt hår, så nu blir det bara massa flätor och om jag vågar så blir det kanske lite med utsläppt.. Jämfört med förut alltså! :D

Någon som vill hitta på någonting på lovet?


Kommentarer
Postat av: LINDA!

JAG VILL!

2010-06-14 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0