Happy birthday siz!

Jag har inte varit så jätte inne i att skriva här på länge så det blir som en liten titt på min vecka :)

Måndag: Tog faktiskt bussen in till Norrtälje, för en gångsskull! Klippte mig och gick lite ärenden på stan.
Tisdag: Det blev till ett rejäält spinningpass med Charlotte (; Första passet sen onsdags förra veckan! och det kändes verkligen hur mycket man tappar i konditionen på bara en vecka :o
Onsdag: Det blev till att leda ytterligare ett morgonpass och sen spenderades dagen med Charlotte ute på stadens sus och dus!
Torsdag: Ännu en sväng med buss till Norrtälje för att leda ytterligare ett spinningpass för Anders 12.15, det gick bra och så som vanligt (: Efter det träffa jag snyggingen Tilda och vi tog bussen till mig där jag hjälpte henne med en låt och sen kolla vi lite film och tog ett dopp i pool, grymt kallt!
Fredags: Dags igen för morgonspinning.. A-K ledde låt 1-4 och sen tog jag över låt 5-9, då när vi hade hängt ut ryggen på stretchen kom Linda in till cykelsalen med blommor och grattade mig på födelsedagen i förskott samt gratulationer för att jag klarade cykelutbildningen! Jag blev jätte rörd och som tur var så hade ja svettats så mkt så man såg inte den lilla tåren som kom! På fredagskvällen åkte jag till Tilda för att fira henne då hon tidigare fyllt 18 år i veckan och hon bjöd på god mat och trevligt sällskap! :) <3 Tog sedan bussen hem och slocknade ganska fort ;D<3
Lördag The Big Day: Familjen kom insjungandes på mittt rum med paket och blommor, jag fick jätte fina presenter och så måste jag berätta att jag önskat mig ett kors till födelsedags så fick ja ett jätte fint av min lillebror - love u! <3 Tack för alla fina presenter ja fått av alla :) <3

 

Och idag är det söndag, jag är sjuukt trött och tänker inte göra någonting alls! Hade tänkt träna idag men de blidde de inte! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0