Hurtigtutt!

Wohoow... Snacka om att jag var helt slut igår kväll! Onsdagen gick väldigt fort, vi var i skolan i en och en halv timme kanske?.. Sen tog jag sommarlov! Gick till Nightmare Outlet med Emelie och köpte leggings;D Sen hem och sola, badade med lillebror, läste och pluggade på RPM passet!

Blev inskjutsad av pappsen till NT och fick min moppe tillbaka:D Den hade dock inte blivit så mycket bättre... Kanske måste köpa ny! Sen åkte jag till NTC för att leda release på RPM 47 tillsammans med en annan instruktör och det gick ganska bra tycker jag :D Det var kul men jag var helt slut efter pga att jag ledde pass på morgonen (gick upp 5, ledde passet 6.30)!

Har blivit roligare att fota nu med en fin kamera:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0