Kom inte för sent till det du vill komma i tid till.

Inlägget innan blev väldigt hastigt då jag var tvungen att dra iväg med min kära moder till Hargshamn, men så blev det! :) Jag saknat Emelie väldigt mycket, hur ska jag klara mig i sommar? Måste ses!

Idag ska jag och pappsen sjösätta båten, suuperkul! Har längtat ihjäl mig, konstigt nog, för att komma ut på sjön <3
Just, glömde säga.. Jag körde spinning imorse ;) Det var inte många där men vi tookkörde och det känns nu, träningsvärk i magen och armarna faktiskt :o Jag har testat på att köra med styret längre ner, just för att det ska ta mer på magen, men det känns ganska mycket i armarna också! :D

The Light of my day:
Ulrika som är en tjej som jobbar på gymmet, hon är min personliga tränare när det gäller gymredskaperna, frågade mig om jag hade gått ner i vikt. Woow, jag blev jätte glad! Det är så kul när människor märker, för det är inte lätt att själv se när man ser sig själv varje dag.. Då blir de stora förändringarna hur små som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0