Om ditt hjärta brister, laga det med Karlssons klister.

Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta.

Letar som en tok efter en bra kalender/almanacka.. Men jag vet precis hur jag vill ha den så det blir så träligt då jag är så kräsen! Den som jag har nu är jätte dålig.. Det är en "en dag i taget"- almanacka, den gör så man blir väldigt förvånad när man bläddrar fram en sida och ser att det är prov!

Kom på spinning imorgonbitti med mig, 6.30 trampar vi igång! Om du är ny så är det bra om du kommer lite tidigare så hjälper jag till med inställningarna på hojjen! :D För er som inte är medlemar på Norrtälje träningscenter så kan man betala per pass!
Alla är varmt välkomna på en cykel tur, med picknick (frukost) efteråt för 30kr!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0