Rubrik, så boring är jag;)

Det är ju alldeles för fint väder för att sitta vid datorn om dagarna! :)

Jag spenderar så mycket tid i Norrtälje, på sjön, vid poolen och lite här och var ^^, varför ska jag sitta vid datorn då? Solen suger kraften ur mig, vilket resulterar i att jag slocknar nästan direkt när jag kommer in på rummet! Men det blir väl mer bloggande när skolan börjar :).

Jag tränar super mycket just nu också, eller det värsta börjar nästa vecka.. Jag ska försöka, verkligen försöka! att ta ett Body Pump pass i veckan för att få lite mer armar och rygg o massa annat, för jag tar nästan aldrig min tid på gymmet längre :/ älskar ju att cykla, hihihihihi!










































Kommentarer
Postat av: julia

jag lägger till dig & du mig schnygging :)

2010-06-30 @ 21:00:39
URL: http://jusv.blogg.se/
Postat av: Emma

Skulle också vilja träna mycket! är fett avis på dig:D

2010-06-30 @ 22:30:28
URL: http://ehmmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0