Den sista juni - strålande solsken!

 
Det är den sista juni idag - och vädret är ju inte direkt något att hurra för?.. Det är tråkigt, jag tycker synd om de som har sin semester nu - tydligen är det den regnigaste sommaren på 100 år (precis som dom säger varje vinter "varga vintern").
Blev en mumsig frukost innan jag åkte till Norrtälje Träningscenter för att köra MOVE pass! Det gick grymt bra! Jag börjde med att köra RPM sen tog A-L över och körde igenom några Body Pump låtar - smärtan känns än ;)
Fick med mig Cajsa på träningen - bästa tjejen! :*
 
Ikväll jobbar jag min första kväll på hemtjänsten, ska gå intro : ) Men det ska nog gå bra!!
 
Hörs sen, xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0