Lev livet varje minut !!

Började dagen med att må skit, yr i huvudet .. Kände mig inte alls på topp!

Ett möte med SYV - Elin "liten snorunge" Fors har sökt högskolor idag :| DAMN NU BÖRJAR DET GÅ UNDAN!!! Lite nervöst.....
Piano - Hade ingen aning-spaning om vad jag skulle spela men det löste sig, nu känner jag verkligen vilka framsteg jag har gjort. Och det får jag höra av B-M också (a) En lärare som man vet att när man väl får beröm, då är de bra!!!

Sen skulle jag ha varit i skolan, men eftersom det kändes som om jag skulle droppa så åkte jag hem en sväng!

Navigering - En väldigt viktig grej då det i framtiden kommer bli LAG att du som ska hantera en båt måste ha ett båtcertifikat (ungefär som ett körkort).

Sen, hör och häpna, jag har hela dagen gått och tänkt att jag ska smsa min tränings-buddy och säga "Ja orkar inte träna.. känner mig inte alls taggad" - Inte likt Elin? NOPE! Det blev inte så heller! På 7 minuter åkte jag från navigationen på Nordrona och stod ombytt och klar i gruppsalen på Norrtälje Träningscenter med MÅNGA andra hurtiga Gladiatorer ;) Suuuuperpep! Grymt pass - Tur att jag hade en superkompanjon <3

..... BTW fortfarande träningsvärk från Boxen i söndags, kanske något jag borde ha som rutin att gå på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0