Möra axlar på en hurtig fröken!

I fredags var jag med på Body Pump - gick riktigt bra! La på lite extra, kändes redan efter passet hur träningsvärken började krypa framåt!

Igår åkte ja bussen in - jag gick upp klockan 07:00 på en lördag?! - ibland undrar man.. men bussen kom i halv 9, så dumpa jag min väska på NTC och gick sedan ut på en promenix.
Blev 45 minuter, genom Socitetsparken och lite runt i Kvisthamra - VÄLDIGT KALLT! Fick kämpa för att få upp värmen :pppp

Tillbaka till NTC för att vara en av deltagarna på Body Combat passet - det är kanske inte riktigt min grej.. Men det är grym träning!! 

Body Combat:  
Ett pass med massor av kraft och eneri!
Med tekniker från karate, boxning och Muy Thai utmanar du din fantasimotståndare samtidigt som du förbrukar massor av energi, blir skickligare, starkare och får större självförtroende.


Efter superpasset gjorde jag mig iordning för en Sushi-dejt med bästa Mattias! MUMS!!!!

Sista passet för dagen blev RPM - spinning med Underbara Anna-Karin!! Vi kör RELEASEN på RPM nu på måndag - KOM DIT!!!

Min dag avslutades, helt utslagen, i soffan! Tack för det, idag å andra sidan funderar ja på att inte lämna Eka-Land överhuvudtaget! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0