Välkommen in

Att mötas av ett leende och ett varmt och menande "Hej" när du kommer in genom dörröppningen - kan ge dig all den energin och glädjen du behöver för dagen.

Du samtalar med personer, som är nära fast ändå inte nära, om saker som rör er båda eller bara dig själv - och det är både dina öron och öronen på personeerna du pratar med som är aktiva.

Smärtan du känner och utstrålar under ett träningspass - Ser du även på dem som är runt omkring dig, vilket ger dig mer styrka och kraft!

Och trots att du inte ska ladda gärnet, utan egentligen inte ska träna alls, så kommer du in och pratar - säger Hej.
Tar en kopp kaffe, äter lite mellis och kanske bläddrar i en tidning?

Ett "andra" hem, iallafall för mig.
- Jag kan vara mig själv.
- Min röst blir hörd.
- Jag kan ta del av andras (familjens) historier och vardag.
-  Vi delar glädje.
- Vi stöttar varandra.

Där varje individ, människa, person räknas!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0