Eyyy duude, just tell me! I know you like it! <3

Jaha, kände att engelskan kunde vänta och försökte lite smått med att fixa ny design till bloggen : D .. Jag måste ju säga att jag är ganska nöjd eftersom det faktiskt är andra gången haha ;) Men jag vill ha den högre och bredare:o men jag blir bara råååååå lack så fort allt bara fakkar så det får vara som det är :) Funderar på va jag ska lägga ut på för låt idag.. Inte lätt att bestämma sig:o Men kanske den jag vaknar till på morgonen och snoooozar till minst 3 gånger (;

Jack Johnson - Bubbley Toes


Kommentarer
Postat av: Angelica

Duktig Elin :D det blev ju jätte bra! <3

2009-12-08 @ 20:59:21
URL: http://angeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0