I've been Miss Lazy!

I helgen har jag inte fått någonting gjort alls :o Har kännt mig huuur lat som helst haha, menmen! Man ska ju ta det lugnt nu när det är lov:) Igår (söndag) åkte tyvärr mormor in till sjukhuset då hennes protes sönder :( så familjen åkte hem till morfar och pratade lite med honom och hämtade lite saker till mormor.. Jag följde inte med till sjukhuset, men jag tog ett spinning pass medans familjen var där<3 Hon ska antagligen opereras i veckan och kommer antagligen inte vara med oss på julafton :( <33

Idag har jag inte heller gjort någonting, suprised? I'm not o.O menmen! Jag tog iaf bussen in kl 16.22 ( den kom dock 16.43, så jag frös rumpan av mig!) Jag spinnade lite och körde lite på gymmet (: Kändes väl inte så meningsfult för jag kände mig inte så jätte motiverad men det blev i allafall gjort!

Jag ska läsa ut en engelska bok på lovet, har jag tur eller har jag tur??:D Filmen gick på TV1000 ikväll!!!  Nu gäller det bara att jag kommer ihåg allt på filmen (: Men.. Jag funderar på att läsa boken ändå:o den verkar ju faktiskt riktigt gripande!:o något jag gillar:D men jag får se hur mycket tid jag har på mig:)

Nu tycker jag verkligen att jag har gjort mitt här (; Ska ta och kolla runt lite och sen ska jag nog kojsa, måste verkligen ta tag i morgondagen för mina två änglar kommer hit och bakar pepparkakor:D


Kommentarer
Postat av: ellen

längtar ! :D

2009-12-21 @ 22:42:28
Postat av: Elin

Jag längtar också! :D <3

2009-12-21 @ 22:49:40
URL: http://eulienfoerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0