Jajamensan!:)

Sprutan var med smärtfri än den 2:a, då jag hade oturen att få en gnällig tant o.O Men hon som tog den idag var väldigt trevlig ! :) <3 Det blev lunch på Esplanaden - Tacotallrik  muuummah!! Sen gick jag och lillebror ner på stan och handla julklapp till mormor och pappa (: När jag och bror var påväg till stationen mötte vi den underbara, söta Ella, som jag har saknat huur mycket som helst! :D Vi gick runt lite på stan sen var hon tvungen att gå hem :( <3

Jag gick sen till skolan och hämtade lite saker och sen tog jag en timme på gymmet (: Kändes jätte skönt!

Nu ska jag och mamma åka in till Norrtälje och kolla Adams lucia:  ) <3

Jag var tvungen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0