Julafton 2009

Kvällen innan ställde jag klockan på 0845, jag sov väldigt bra.. Inga nervösa magknip för julklapparna konstigt nog :o Jag vaknade innan klockan halv 9 och bestämde mig för att gå upp (: Jag gjorde mig i ordning och packade mina grejer för att åka in till Norrtälje på Tomte-spinning (; Haha, vet var jobbigare än vanligt eftersom vi var ganska många och det blev EXTREMT varmt! Medans jag var och spinnade åkte pappa till farmor för att fika och sen åka till graven för att tända ett ljus  <3 När vi väl var hemma började stöket - Janssons frestelse, ägghalvor, panik klädsel, etc. Vi tog oss till Nånö där släkten väntade på att få hugga in på julbordet för att sedan åka in till sjukhuset och hälsa på mormor :) På sjukhuset fikade vi lite julgodis, där kusinen Hanna hade bakat chokladbollar med rosa strössel, mums! Efter att vi alla gett våra paket till mormor och fikat färdigt började små kusinerna bli lite stressade för att hinna hem och träffa tomten, så vi packade ihop och begav oss tillbaka till Nånö! Tomten kom klockan 6, han delade ut varsit paket till alla och han fick sig även en ett litet glas som vanligt (: Vi öppnade sedan ALLA paketen under granen.. vilket var en hel del! Så stor släkt som jag tycker att vi är (: <3 Sen packade varje familj ihop och åkte hem till sina hem (: När familjen Fors kom hem så dukades det upp till en liten vikning och sedan gick pappa, Adam och mamma ut för att elda i tunnan ! Jag kom ut lite senare men gick sedan in efter att Adam snöattackerade mig :D

Bara för att jag har bloggen för att titta tillbaka på det jag har gjort så lägger jag ut mina julklappar :D<333

De tre första från mama&papa, den sista av mommi&moorfis<33

Strumpor från mama&papa, och fammo:D<3

Prestent kort från mama&papa<3

En från mommie&moorfis, en från fammo :) <3

Taack <3

Från Fammo <3

Från mama&papa :D <3

Extern hårdisk från mama&papa

Musik bok och Magnus Nordin bok från mama&papa

Boken i mitten från fammo<3

Spinning skor från mama&papa :D <33

Foundation från mama&papa:D <33

En superfin bag av kusinen Hanna! <333

Ett jätte fint armband som Hanna gjort :) Taack <33

En mössa från lillebror :D<3

 

Jag är gryymt glad för alla mina julklappar:D

PUSS! <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0