Lilla Julafton :) <3

Det var igår det! Vi var hela familjen hos farmor, då Faster Tyra och Farbror Patrik även var där :) <3 Vi åt en mysig liten julmiddag med sill (inget som min mage vill ha), mumsig lax, hemmagjorda köttbullar, prinskorv, farmors egna leverpastej och lite annat smått och gott ! :D <3 Efter att de vuxna pratat om livet och andra ointressanta grejer så började julklappsutdelningen , fick mycke fint (: <33 Sen närmade sig klockan 9 och jag slocknade i farmors säng :$ maah, vaknade 2h efter och ville åka hem och fortsätta sova i min egna koja !

Det var även avslutning i skolan, ingen stor grej men vi fick julklapp ( After Eight ) och det bjöds på glögg, pepparkakor och julmust! :) <3 Igår handlade jag klart julklapp till mamma och pappa... Nu äre bara mofar kvar sen stänger jag plånboken för iår :o !

Dagen till ända har jag fixat lite på mitt rum! : )

(skulle lagts upp lördagen den 19/12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0