Puss!

Nu sitter jag inne hos min lillebror och lyssnar på musik, inte jätte mysigt för det luktar typ fis här :o urk på burk.-. Jag borde egentligen plugga nu men jag har ingen lust över huvudtaget, jag vill bara sova! Men i morgon blir det nog en kort dag: Engelska - Svenska - Lunch - Prov, sen finns det inte mycket mer att göra :) Ska ner på gymmet en sväng efter skolan och dö lite och sen blire nog en sväng på stan och kolla lite julklappar?! Jag är säker på att jag fortfarande kommer leta massa nästa vecka i sista sekunden, det är så svårt att hitta julklappar i Norrtälje ju!! fy bubblan!


Jag har lärt mig att sträcka ut tungan när det är någon ful som
fotograferar mig.

Fotograf : Adam Fors
Modell: Gustav Fors
Puss och kram <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0