Tidsfördiv :) <3

Maaråw, nu sitter jag här igen och fördriver tiden när jag kanske borde sova snart ist? Ska faktiskt upp klockan 8 i morgon för att åka in till Norrtälje vid 9 tiden (: <3 Jag ska ta gardasilsprutan klockan 11 och sen ska jag och mor, far och lillebror käka lunch! :D Muuums säger jag bara ^^

Rasmus ville att jag skulle säga hej från han i bloggen så.... HEJ ! ;)

Nu ska jag sitta och läsa massa bloggar ^^ Kul liv va? hahaha de duger :D <3 puss!!



Stolt fotograft - Elin Fors
Lilla kusinen Meja bygger korthus :D <3

Bättre låt, håller Emma med denna gång?


Kommentarer
Postat av: Emma

haha, bara när det låter som shaggy sjunger!

Din musiksmak suuuuger (A)

2009-12-12 @ 19:00:00
URL: http://emzhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0