We're better together

There's no combination of words, I could put on the back of a postcard
No song that I could sing, but I can try for your heart.
our dreams, and they are made out of real things
like a shoebox of photographs, with sepia-toned loving
Love is the answer, at least for most of the questions in my heart,
like why are we here? And where do we go?
And how come it's so hard?
It's not always easy and sometimes life can be deceiving
I'll tell you one thing, it's always better when we're together.



Skola, skola, skola - Något man får leva med om man inte vill sluta i kassan på ICA (inget fel med ICA, men inget jag vill leva med). Efter tre timmars datakunskap, en lunch som det inte var någon idé att gå på och två språk lektioner så gick vi "alla", ca.6 st, ner till träningscenter för att köra 4 låtar på cykeln och lite gym :) Nu sitter jag här hemma och har precis mumsat av den sista delen av Ben & Jerry, huur mumsig som helst!  Snart ska jag ta och fixa lite och det känns nästan som om jag behöver sova riktigt tidigt idag, har varit halvt lost hela dagen! ujuj.. Men det är bara att ta nya tag i morgon!:) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0