What comes around, goes around.

Tänk att det bara är tisdag.. Det känns som om den här veckan kommer bli huur lång som helst.. :/ I morgon ska jag upp med tuppen för spinning och sen äre engelska prov efter de, Kul.. Verkligen..Ha..Ha..Ha.. o.O  bluuusch ! I morse var det skit väder, jag var på jätte dåligt humör när jag gick till bussen och va nära på att vända om för att slippa :(.. Det blev ju inte bättre när den gula bussfan stannande.. Så då fick ja vänta ännu längre för att slippa byta på stationen o.O .. Menmen, bara till och plugga engelska nu efter unga mödrar är slut :) <3


Kommentarer
Postat av: Emma Hellström

Jasså, inte visste jag att du hade blogg:D

2009-12-08 @ 17:08:38
URL: http://emzhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0