Efter många om och men.

Att skaffa en blogg borde ta bara några minuter kan man tänka sig. Men inte de inte, åh nej. Jag skaffade bloggen i början av sommaren för jag umgicks med min granne, vilket vi inte har gjort på ganska många år. Men jag började aldrig att ta tag i det för jag tyckte att det inte riktigt var min grej. Men nu har jag (med hjälp av Julia) försökt att fixa den lite smått! :) Nobody knows if I'm going to keep on with it, men vad gör de? Hur bra som helst att kunna skriva av sig :o istället för att lacka sönder på allt och alla, eller hur?:)                                                                                        

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till,
kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0