Jag är en riktig hurtigtutt:D

Dagen har verkligen gått hur fort som helst! Snart dags att gå och sussa:) Gick upp lite tidigare i morse för att slippa stressa, men då blir det alltid till att man gör någonting annat så tiden rinner iväg.. suck. Fick värsta chocken när jag kom ut för jag drutta på ändan :o Det va verkligen halt ?! När jag hade cyklat till bussen såg jag till min förvåning att jag hade FROST.. på jackan :P Kändes ju verkligen.. öhm, ganska overkligt! Men fosingarna var som isbitar så.. Det var ju verkligen kallt!

Matematik första timmen och vi var väldigt få i skolan idag.. Men det var ju inget nytt :D Har måånga latmaskar i klassen ;) Höhö "klassen" vi är 15 st, men det är aldrig alla i skolan:P Sen efter de vare 2h miljöteknik då jag och Emelie hade redovisning, den gick väl som den gick ^^ Lunchade sedan och tog bussen till stationen (a)

Jag hade två timmar och 20 minuter på mig i Norrtälje tills jag skulle gå och spela piano. Det blev en sväng på H&M och Lindex, även en sväng till Åhlens och Apoteket. Fick gå till bibblan och ställa mig på kö för boken Ljudet av ditt hjärta .. Lär få vänta ett bra tag! Jag gick till träningscenter och fixade en kvälls tid med min tränare Ulrika för att gå igenom vad jag skulle göra:)

Pianot gick ganska bra, fick två nya låtar! Sen tog jag bussen hem och fixade för kvällen premiär gym:D

Klockan 18.00 var jag på gymmet, vi gick igenom lite och sen så fick jag gå runt med Ulrika och hon berättade vad jag skulle och hur många gånger etc. Gjorde det och sen stressade jag lite så mammsen slapp vänta^^

Nu är jag ganska slut och ska ta en lång dusch och sen lägga mig och sova!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0