Some more waisted time..

Nu har jag gjort klart provet, det gick faktiskt ganska bra! :) Förutom att jag inte fick ner fotnoten till längst ner på sidan men det skiter jag faktiskt i för den bara ville jävlas med mig och då blir man ignorerad :O Muhahah , nu sitter resten av klassen och fortsätter med provet och jag får göra vad jag vill ^^ Ska sitta på Fäääjzbouk och kolla runt till 12.10, det är ju lite drygt menmen, finns inte så mkt mer att göra.. Jooo, när jag har tröttnat på det så kan jag lika gärna börja jobba med andra kapitelet eller göra klart miljöarbetet så slipper jag göra de hemma:D Fan vad jag är smart ^^ oh yeah ! :D

Peace out.

Kommentarer
Postat av: cassandra

fin blogg:)

2009-10-19 @ 11:08:44
URL: http://casshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0