Would have been a dream come true.

Jaharå, igår var jag så glad över att den här veckan skulle bli bra men kanske hade jag fel? Njaae.. Den kommer väl bli okej men jag längtar inte till i morgon.. Redovisning och Piano. På onsdag är alla i min klass lediga utom jag :(... Bara för dom är dumma och röstade fram mig som elevrådsrep, Jesper är också det men självklart är han i Thailand.. SVIKARE, FÖRRÄDARE, DISSARE, FUCKER:D.. Men det är bara en timme hoppas jag sen drar jag ner på stan och gör några ärenden, kanske försöker få en klipptid nångonstans? Vi får se hur det blir helt enkelt! :D

Nu ska jag kolla igenom min redovisning, testa pianoläxan.. IGEN.. Sen ska jag krypa ner i sängen och lyssna på musik <3




Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0