You lost your self-esteem along the way.

I morgon är det dags för skola igen, måndagar är faktiskt helt okej. Vi börjar klockan 8.50 med 3 timmar datakunskap, då vi i morgon har prov, men det kommer nog gå bra! :) Sen är det lunch som jag hoppas blir något smaskens! Efter lunch har vi engelska då vi ska gå igenom engelska provet, som gick huuuur bra som helst ! :D Jag är verkligen stolt över mitt reslutat! Sen en liten svenska lektionen som jag hoppas på att vi ska få läsa våra böcker för jag är så kär i min! Menmen, sen sista timme drar vi till träningscenter för att spinna lite :) Morgondagen kommer alltså bli jätte bra och jag ska sova tidigt ikväll så jag är glad och pigg i morgon!!


Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig.
Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i örat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0