You're my pumpkiin <'3

~Någon form av Elev/skolråd~
Hade verkligen inte behövt varit där, menmen! Jag var den enda i klassen som inte var ledig idag för jag blev röstad till elevrådsrep. tillsammans med Jesper men han är ju i Thailand så.. Danne kom på morron, han visste inte att vi var lediga stackarn:P
~Telefon~
Ringde mammsen och fick prata med farmor som tänkte ta och bjuda mig på lunch! <3
 ~Gym~
Innan lunchen var jag en hurtigtutt igen och körde en sväng på gymmmet, oosch my vad jag är stolt^^
~Lunch~
Käkade Lasagne al forno på Antep.. Det var var väl gott, men alldeles för mycket fett!
~Mammsen~
Åkte till mamma och lämnade mina grejer.
 ~Biblioteket ~
Satte mig där och gjorde ingenting, haha. Skulle låna några böcker till mamma men dom fanns inte :(
 ~Home sweet home~
Halv 3 bussen hem! Mycket skönt :D <3 Har käkat och sen har jag lovat mammsen att åka till kyrkan för det skulle vara någon konsert där som hon skulle vara med på! :)<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0