Alla Älskar Eka:) Här finns så mycket att göra!:D....

Jag är rastlös till 110 %, om 3 timmar ska familjen på släkt middag till mormor och morfar. Jag har premiäär åkt lilla moppen idag, helt otroligt att den startade:o Tuuur att de finns så jag kan kicka igång den, som vanligt var den seg, men den kom iaf upp i 30 "Hurraaaaa!!!" Eller? o.O Håller på att kolla på en ny, en två taktare eller nått? Gillar min fina lilla moppe men... Hur seg får man vara? :o Den går ju i slooowmoootion och leker sitt eget liv!

Solen strålar jätte fint här i Eka, framförallt så värmer den! Har suttit mot väggen och solat lite och lyssnat på musik, Gööörgött! : D


Förra året, på båten till Helsinfors:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0