Då var lovet slut..

I morgon är det upp till skolan igen då, lite surt må jag säga :/ Men, idag har jag tränat en timme! Det gick kanske inte så jätte bra för att jag inte riktigt kände mig taggad men jag tog mig igenom ett pass åtminstone:) Snart ska mamma och jag tona håret och sen ska jag sätta mig och göra klart frågorna för Naturkunskapen! Kommer inte lägga in vad jag köpte i Täby c för jag har så dålig kamera att bilderna blir så dåliga så det känns inte som om det är någon idé:) Men detta inhandlades:

1 par snygga solglajer för 59 kr på Indiska
1 par ljusa jeans från Kappahl för 349 kr
1 klänning med ett axelband på JC för 49 kr
3 par trosor på Kappahl för 138 kr tror jag

Tror att priserna stämmer någolunda, kanske glömde någonting:)




Kommentarer
Postat av: Linda

min lista äger ;) du borde länka den i din blogg! :D haha

jaa, det va as kul :)

2010-04-11 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0