Hoppsan..

Känner mig hur slö som helst, borde nu sitta och plugga till de två prov jag har torsdag och fredag men jag orkar verkligen inte, mensvärk.. =( Men jag tänkte läsa igenom de ja har skrivit innan jag somnar, tar inte de här proven på så stort allvar för det känns som om jag pluggar ihjäl mig för varje prov så dom här får gå som dom går:) Godkänt blir det nog ialla fall!!

Idag har klassen varit på studiebesök på Arsta nånting och sen lite matte i skolan som gick åt helvete, fattar absolut ingenting just nu... Det som gick så bra med Matte A? Varför går de här så dåligt? :/ Blööö!!

Här är Linda Karlsson och hennes spotifylista !! Den är väl helt okej;) I know u love it Linda , PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0