ojsan vad stolt jag är över mig själv!

Efter att Mattias och Linda hade åkt hem så skyndade jag familjen till Norrtälje för att släppa av mig på träningen, men så när jag kom in på träningscenter.. Så visade det sig att passet hade gått för en timme sen :/
Men då kom jag på att jag hade lärt in mig ett gammalt pass som Päivi kört bra länge och frågade då Ulrika om jag kunde få köra det själv. Hon sa att det gick bra och att det var en annan kille som också hade kommit för spinningen, så då fick jag köra som ledare! :D:D Hur stolt som helst satt jag på sadeln och peppade på den andra kille som körde gäärnet, det var hur kul som helst! Sen visade det sig att det var en kille som  som jag träffatnär jag va lite, det va lite kul ^^

Nu ska ja försöka bli vikare för det är så grymt mycket roligare att leda ett pass än att bli ledd tycker jag! :D
Puss och kram alla söta gurkor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0