Skola imorgon dåe..

Som många säkert vet så har det varit ett vulkan utbrott på Island som har skapat en massa hinder i flygtrafiken, något som många inte vet är att jag skulle just nu ha suttit i Egypten och gottat mig på någon restaurang i värmen, synd ju! Menmen, läst massa tidningar och askan gör tydligen att planens 4 motorer slutar fungera och jag vill inte sätta livet för en utlandsresa.. Men familjen Fors planerar att boka en ny solresa:)

I alla fall blir det skola i morgon igen och det känns inte så hemskt som jag trodde, även fast alla kommer vara idioter i morgon:) Men det är väl något som man får ta!

Nu ska jag nog ta en låång och varm dusch!










Kommentarer
Postat av: Vince

Sv: Tack

2010-04-19 @ 11:25:41
URL: http://vincentdarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0