Valborg - helt ok:)

Idag var det premiär, hejsanhoppsan säger vi då! Jajamensan! Jag gick upp kvart över 5 i morse, stressa på med träningskläder och iväg på moppen mot Norrtälje Träningscenter, väl framme låstes det upp och jag tände lampor i reseptionen, korridoren och på gymmet :) Jag satte på så att de som ville gymma kunde lyssna på musik och gick sen in till spinningsalen, ställde in min cykel rätt, styre och sadel, laddade musiken och sen kom en liten nervös väntan på att få sätta sig på ledar cykeln och få igenom kunderna på ett duunderpass! Med allt detta vill jag säga:

- Elin Hanna Birgitta Fors har idag, den 30 april, genomfört sitt första spinningpass som "instruktör"

Har inte så mycket mer att säga om det förutom... HUUR DUNDER KUL SOM HELST!
Jisses, vilken kick jag fick!

Idrotten i skolan suger att ha med treorna, guuuud vilka dåliga förlorare.. Bara massa suck och stön, hello... Menmen (; en timme i veckan får jag lida, det kan jag fan ta!

Efter skolan så åkte jag till mormor och morfar för att säga hej och fick lite jordgubbar, mums!, dom kom till brasan på kvällen sen också :) <3

Eftersom jag gick upp så tidigt så har jag varit trött rätt mycket idag och "fira" valborg hemma :)
Vi var uppe med vårat sällskap till brasan och lyssnade lite på tal och kör, träffade massa bekanta t.ex. Roy och Margot som det var ett år sen jag träffa sist, saknar faktiskt att dom inte bor här! Träffade även Kjell och Gunilla som jag också saknar som grannar!

Ska sussa tidigt för jag vill inte sova bort hela dagen i morgon!

Lyckliga gatan - Govenor andy (bättre version på spotify!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0