Woohow!

Idag har jag bara massa bra grejer att berätta ! :D

Jag har haft en toppen helg i Falun med familjen (: Jag har spenderat en massa pengar, höhö, har köpt 10 par strumpor - verkligen behövligt!, en vinter jacka och 5 par örhängen (: Vi har bott på First Hotell där vi har badat och gymmat (:

För några veckor sedan var jag på hälsokontroll, vet inte om jag skrev de då :) Men då kollade läkaren mina njurar och lever, samt lungor och hjärta och blodtryck :) Allt de såg bra ut och sen fick jag gå och ta blodprov. Jag fick svaren idag där de stod att det såg mycket bra ut och inga tecken på diabetes eller skörtelsjukdomar :D Wiie!! Huuur bra som helst ju :D snacka om att man är jäätte glad nu ju!

Snart ska ja plugga lite på mät och reglerteknik men idag blir det en massa, massa musik för jag är på topp!

Har kört ett hååårt spinning pass idag, kändes rå bra och kul som vanligt! Ska snart få börja träna in ett nytt pass och hålla i egna pass en dag i veckan under sommarlovet! Kuul att man får en liten peng för att motionera? GÖÖR GÖTT SÄGER VI! :D Puss och hej leverpasteeej!


Två brudar jag saknar väldigt mycket och tänker på<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0