6 Augusti 2010

Nu har jag snart varit vaken i 6 timmar, den du! (;

Innan spinningpassen på morgonen brukar jag klämma i mig en banan, men i början när jag körde så drack jag en hel gainomax.. Vilket var alldeles för masstigt för mig! Jag mådde jätte illa och det kändes inte så jätte bra att cykla.. I morse testa jag smoothie (1 dl yogur, 1 dl mjölk, melon, banan och jordgubbar) där jag tillsatte proteinpulver, det var för mycket för mig men det kändes inte samma som med gainomaxen! Jag mådde lite illa men det gick :)

Igår var jag och familjen ute med båten, träffade Carro på sjön! <3

Idag ska jag fixa nya/gamla goingar muuusicgroves till ipod+mobil!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0