AFRO - Vilken upplevelse!

Vilken instruktör, stämning, musik, vilka rörelser! oooohboy! Går knappt att beskriva :o Att röra sig till den musiken och bara släppa allt! Tokbra träning för huvudet (även för fysikens skull såklart), jag vet inte hur jag ska förklara hur jag kände mig efter passet.. Fri? Njae.. Jag vet inte riktigt! Men det kändes väldigt bra och jag är säker på att jag kommer sova superbra inatt:)

I början av passet kanske man känner sig lite generad (dock inte jag, konstigt nog..), man kanske inte riktigt vågar och tittar mest på andra och känner att man gör bort sig hela tiden. Men det kommer med passet, mer och mer självsäkerhet och jag släppte allt! Visst, inte hängde jag med på alla steg men de var en sån häftig upplevelse!

Någonting för alla, iaf att testa på! :D

Jag har varit med Mattias och Linda idag, dom kom båda två på förmiddagen :) Vi snacka, spela kort, te som är ett måste när vi ses! Sen åkte vi till Norrtälje då jag tränade och dom väntade haha, så snälla vänner jag har!! Sen åkt vi alla hem till mig och det blev en film innan de drog sig hem :) <3 Hoppas vi kan ses snart igen.. Så vi inte bara väntar till loven :/ tar ju sån tid.. Tack för idag! <3

Körde ett body pump pass efter afron också :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0