I wish I could turn back the time, please my dear fariy..

Phuuusuch.. Det går helt ärligt i 180 i mitt huvud just nu, har inte tid med bloggen.. Har inte tid med någonting, huvudet och tankar tar upp precis allt, men det får väl vara så ett tag.. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, skriva eller vad som helst, så är det.

Det är inte lätt när det är svårt

Tips till er som också har alldeles för mycket i huvudet, tankar som både är positiva och negativa.. Du behöver bli av med dom och träning är nog den bästa medicinen! När jag tränar släpper jag allt, och jag mår super under en timme och det är det som räknas. Men ingen kan inte alltid må bra, det är livet! Idag har jag kört ett Afro pass (afrikansk dans med härlig rytmisk musik), det  gav mig mycket! Jag var på samma humör efter passet som jag var innan, men under passet fanns det bara musik, rörelser och glädje och det var det som räknades idag!

Tror att jag kommer ha samma tankar i huvudet i morgon, ska ta ut det på ett gladiatorpass, även om tankarna är borta vilket är ytterst osannolikt, så kommer jag köra passet iaf.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0