Jag skulle kunna bli spåkvinna!

Precis som jag gjorde med mina magiska krafter igår så sa jag att jag skulle få träningsvärk idag, ni kan inte tro det!! Jag spådde rätt! WOOHOW! ;) Axlar, aj, biceps, aj, triceps, aj, lår, aj, MAGEN, aj.. Ska jag forsätta? ;) Jag ledde iaf spinning imorse.. Trots min träningsvärk! Men den trampades ut på två låtar sen gick det ganska bra (: Jag hjälpte till att måla lite och sånt ^^ och nu är jag hemma igen (: Får se vad dagen har att bjuuda på idag!

Igår då, träffade jag två gamla klasskompisar/dagisvänner;p Mattias och Linda! Vi fikade, spela kort (jag ägde som vanligt ;)!!!!) och pratade;p

Inte så roligt inlägg kanske men jag är ganska slut ;p Imorgon blir det vila!!


Trots att jag körde ganska lugnt jämfört med vad jag brukar så gick pulsen upp som sjutton:
Maxpuls: 180
Snittpuls: 155
Kaloriförbränning: 1108


Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

Karlssons klister äger :D

2010-08-11 @ 14:50:25
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0