Morgonstund har guld i mun

Första fredagen på ett tag då jag inte ledde morgonpasset (: Så nu kommer onsdagar och fredagar att växlas mellan mig och en annan kanoninstruktör!! Men jag vet ju redan att du, just du, har planerat in att gå på båda passen(; Trots att det inte var jag som ledde pass så var jag där som "kund/medlem" och körde jäääärnet! Kommer vara där och köra både onsdagar och fredagar för att inte tappa den rutinen!

Ikväll så är det myskväll med familjen, ska bli supermys! Äta gott, eventuellt kolla på Farsan som vi ännu inte har sett.. Jag funderar på att åka in och vara med på 17.00 RPM/Cy passet bara för att ;p Det är superkul att gå för olika instruktörer för att norpa lite tips och framförallt så märker man hur mycket som de olika instruktörerna pushar en själv till "den nästa nivån", de får mig att ta mig an nya utmaningar!!

På söndag leder jag 18.00 passet och då är självklart alla varmt välkomna! :)

Nåååååågon som kan hjälpa mig btw? Det går knappt att ladda upp bilder på bloggen :/ Det går jätte långsamt.. Jag har gjort bilderna minder och till "JPG-filer" men det är hopplöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0