Någon gång är alltid den första ;)

Testade på min pulsklocka igår på träningen! Haha, puuuuh! Körde hårt... Haha! Tänkte dela med mig lite av min statistik kanske?

Maxpuls 173
Snittpuls 147
Träningstid: 02:11:33
Kalorier 1748!!

Det var sjuuuuukt jobbigt! Körde först ett body pump pass, det bränner idag kan jag säga.. Efter det ett spinningpass som jag körde igenom nätt och jämt!

Jag tycker det är kul att man kan se hur många kalorier man förbränner ;p Det är ganska häftigt alltså! Det dära med puls, jaa.. Det är väl lite sådär kul :p Jag har läst (vet dock inte om det stämmer) att vilopulsen bland befolkningen i Sverige ligger ungefär runt 70-75, då jag har 77. Men hur nervös blir man inte när man måste ligga stilla för att få ner pulsen haha! Well, well! Jag är faktiskt ganska nöjd! Speciellt över kaloerierna, mycket stolt tjej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0