Nu har fröken kommit igenom värsta terrängen!

Hejsan, hoppsan.. Draaaa mig baklänges, vilken tid det tog att ta sig fram till min dator må jag säga! Men bättre sent en aldrig kom jag fram ♥
Som sagt så firade jag mina små kusin i lördags, det blev god grillad lunch med pasta sallad och ett underbart hemgjort bröd - Maivy är otrolig på det! muuuuums!! Senare åkte en, efter en av alla släktingar utom familjen Fors som hoppade i poolen och basta! Jag fattar inte att jag klarade 65 grader!? Elin som är så fruktansvärt dålig på att basta! Men det var skönt att springa och ta ett dopp, mysa med ungarna och sen fort in i den varma bastun! Senare mot kvällen bjöds det på mumsig middag mmmmmm!!! namnam!

På söndagen satt jag bara och var nervös för att jag skulle spela in min licens video, kanske ni undrar vad det är? Jo, för att kunna säga att "jag är en RPM-instruktör" (RPM=den formen av spinning som jag leder), så måste man först och främst gå på en kurs (avklarad), kursen är i 2 dagar och där får man lära sig rätt coaching, teknik, koreografi etc. Under dessa två dagar framför man själv en av låtarna som är med på passet (i mitt fall pass 47 låt 7), där allt ska vara rätt och riktigt! Sen efter den helgen bedöms man av de ledare som varit med under utbildningen och om man, som jag, blev godkänd så väntas det inom 3 månader att man ska skicka in en video på hela passet för att få licens! Så i måndags kl 19.20 tog jag med mig min familj och min kusin med hennes pojkvän till ntc där några till var med i cykelsalen så ledde jag igenom mitt pass medans det filmades! Jag var grymt nervös men nu är det gjort!.. gjort är gjort! Det jobbiga är att jag har väldigt dålig magkänsla över hur det har gått men det är bara för mig och mina nära och kära att hålla tummarna.. Men klarar jag det inte så är det bara att spela in igen, så det är livet!

I tisdags så var jag en duktig tjej, jag testade igenom alla cyklar i cykelsalen och sen ledde jag ett helt gäng med pojkar, alla kämpade på kanonbra;P Haha jag kände mig jätte vuxen med mina 17 år!!


Idag har jag och familjen varit i Stockholm, varför är det så att när man inte har pengar så hittar man massor av kläder och när man har pengar så finns det inga... Jag har iaf köpt ett orange träningslinne :) I kind of love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0