Skooolan!

Jaha, dom första skoldagarna är avklarade!! Började kl 13.00 i måndags, vi var där en liten sväng.. Tisdag var en vanlig dag, schemat är väl sådär men det är väl bara att bita ihop? Det jobbigaste är håltimmen på måndagar som är 3½ timme lång och det finns tydligen inte kurs att klämma in där så, får iaf bra med tid att läsa läxor I guess?? På torsdagar kommer jag antagligen att ha Kemi A på RHS....... punkt, punkt? Allt går! Har en till som ska med på dom lektionerna så hoppas på att han inte är sjuk så ofta! :) <3

Kommentarer
Postat av: thess, 18 år och mamma

SV: Ja anledningen till att jag har håltimmar är helt enkelt att jag läst klart vissa kurser förra gången jag gick i gymnasiet, så då har jag inga lektioner där när resten av klassen läser dom kurserna, dom kan ju inte skriva ett schema som bara passar mej :p Klart det blir håltimmar när man ska anpassa scheman efter hundratals elever ;)

2010-08-25 @ 20:32:14
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0