Vänd det negativa till positivt och se de positiva större!

Det är något du ska ha i huvudet, men för mig.. just nu, finns det inte en chans att det fungerar.. Bara för stunden, bara för stunden..

Jaha, ännu en dag är nu över! Körde ett gladiatorpass, wow.. Snacka om att jag har pressat mig själv! Eller rättare sagt den härliga som jag hade med mig runt i banan! Jag har ALDRIG testat så mycket i benen.. Kommer inte riktigt ihåg men det var 20 kg+ då jag bara kört med 10 kg eller mindre innan ;p Känner mig stolt, benen bränner lite men jag vill cykla lite imorgonbitti:) <3

Träning är det bästa för mig just nu, får mig att släppa allt för ett ögonblick.. Det är precis vad jag behöver!


Kommentarer
Postat av: charlotteh

du är sååå bäst gumman:) pöss

2010-08-31 @ 22:55:45
URL: http://charlotteh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0