Charlie bit my finger! Eller..?

Neej, det var ju inte Charlie utan Andreas :) Tack, gulligt.... Urk hahahah! Slem och snus, njae inte det trevligaste på en fredags eftermiddag! :/ Hahah,

Idag gick jag upp med tuppen för morgonspinning, där jag körde slut på mig totalt! Jag tog sedan bussen till skolan och hade engelska, då satt jag bara och prata hahah, Tim smsade med lillebror som inte var så trevlig? Jag erkänner att jag skämdes. Sen blev det till idrott, basket (: Gick väl sådär, mitt lag förlorade ganska stort och jag fick basket bollen på KÄFTEN, haha! På svenskan fick jag inte heller så mycket gjort, som vanligt? Sen hade vi Arbetsmiljö och säkerhet - ganska tråkigt men det gick :) , tog bussen till Sporrongs för att träffa Ella för intervju för Stil på stan, träffa också den söta Jossan (: <3

Innan vi åkte hem så drog vi upp morfar som hade kört fast med bilen och sa hej till mormor :)

I kväll blir det tre rätters middag, mummah!! Skönt som faen med helg! :) <3







Kommentarer
Postat av: Bror

Bögen började!

2010-02-10 @ 23:36:44
Postat av: Elisha

HAHAHA va söta :)

2010-05-16 @ 13:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0